23 Şubat 2013 Cumartesi

Bir pazarlama aracı olarak Twitter kullanımı Avrupa’nın lider markaları arasında %31’den %61’e çıktı. İşte CNBC tarafından yapılan araştırma

Bir pazarlama aracı olarak Twitter kullanımı Avrupa’nın lider markaları arasında %31’den %61’e çıktı. İşte CNBC tarafından yapılan araştırmaCNBC, Avrupa’daki tanınmış şirket yöneticilerinin boş vakitlerinde ve mesai saatlerinde teknolojiyi nasıl değerlendirdiklerini araştırdı. Araştırmalar sonucunda şirket yöneticileri teknolojik gelişmeleri takip ettiklerini ama yenilikleri kaçırmaktan korktuklarını itiraf etti.

Soruları cevaplayanların %45’i, teknolojideki değişimlere karşı güvensiz olduklarını belirtirken sadece %15’i yeniliklere tamamıyla açık.
2010’un ilk çeyreğinde sosyal medyada şirket hesaplarıyla yer alan %61’lik kesim, bu oranı, sosyal medyanın artan gücünün bir göstergesi olarak değerlendirdi.

Araştırmada iPhone, soruları cevaplayanlar arasında en popüler cep telefonu markası olarak dikkat çekti. iPhone sahibi kesim, %19’dan %21’e çıktı. Blackberry ise popülarite konusunda en güçlü rakip olarak görünmesine rağmen sahiplik oranı %18’den %20’ye çıkarak iPhone’un gerisinde kaldı.

Apple iPad giderek etki artıran diğer bir teknolojik alet oldu. Şirket liderlerinin %15’i bir adet tablet bilgisayar sahibi olduğunu söyledi.

CNBC araştırma direktörü Mike Jeanes, yaptığı açıklamada şunları söyledi: 
“ Hızla gelişen dünyada, Avrupa’daki dominant şirketler sadece teknolojik değişimlerle değil, teknolojiye yön vermekle de ilgileniyorlar. 2010 başından bu yana Avrupa mobil teknolojideki değişimler anlamında şimdiye kadarki en parlak dönemini yaşıyor.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder